Fråga: står det inte "A3*G" på boarding kortet? Som andra *A bolag? Det borde ju lösa biz incheck, lounger, etc
Med vem flög du och vilken lounge använde du?Helt korrekt. Kom hem igår och det var inga problem med vare sig lounge access eller prio ombordstigning tack vare A3*G på boardingkortet.
Helt korrekt. Kom hem igår och det var inga problem med vare sig lounge access eller prio ombordstigning tack vare A3*G på boardingkortet.
I SAS fast track funkar normalt sett inte A3 G eftersom A3, likt flertalet andra *A bolag saknar avtal med SAS.
Avtal med Swedavia, menar du?
Med vem flög du och vilken lounge använde du?
Tittade de på vad som stod på boardingkortet, eller scannade de det?
Update: Fick idag brev från Aegean Miles&Bonus. Öppnade hastigt kuvertet, i hopp om att de hade skickat mitt guldkort (även om man har hört att det tar några månader att få kortet hoppades jag ändå på det). Visade sig dock vara deras "blue", vilket är *Silver. Med tanke på att jag blev uppgraderad till "blue" 9:e september tog det alltså drygt en månad att få det kortet. Så, om grekerna är lika "snabba" på att skicka guldkorten som de är med silverkortet borde jag får mitt guldkort slutet av oktoberFortsättning följer.
PS. Silverkortet är giltigt tom 12/2014 !!