crown
Medlem
@Budgetresenär när jag åkte i Maj så fick jag poängen automatiskt till Aegean trots att jag fick nya biljetter utställda med bokningsklass I. Men postar man poängen till annat program så känns det som det kan bli strul.
Krediterade du till A3 eller annat FFP?Glatt förvånad ser jag att jag har poäng idag för lördagens flighter! Fått poäng för klass U och P, uppgraderad till I som verkar vara det alla får vid voucheruppgradering. Trodde jag skulle få ringa och fixa det men tydligen inte.
Dock ringde jag nyss ändå eftersom jag på dagens morgonflight från Thessaloniki till Aten fick ett A4-papper i form av "voucher" för en one-way domestic i "class of service as his originally booked ticket" vilket jag antar borde bli business eftersom det var det jag flög. (Detta kan dock bli intressant...) Fick voucher p.g.a. att de inte hade något skynke mellan oss i business class och vanliga pöbeln..Egentligen känns det fel att ens få en ny flight för en sån skitsak (35 min flygtid) men det är väl bara att tacka och ta emot. Ringde dock som sagt, eftersom jag ville kolla om jag kunde få 10 000 award-miles istället eftersom det är vad en domestic business kostar, men icke sa nicke. Får ta och utnyttja den på nästa års segment run till Grekland...
Krediterade du till A3 eller annat FFP?
Oj, flög mina 4 legs förra veckan, hade ingen tanke på att mecka med detta, var ganska nöjd med att sitta upp. God mat o fika, bra serviceNi som ska flyga Aegean business class, rapportera gärna ifall ni lyckas fälla upp seatblock-armstöden