Går att teckna ett av deras nya ”kort” ger 20 nätter mot status.Bokade rum igår på Novotel vid BKK-flygplatsen och upptäckte att jag trillat ner i "källaren" i Accor.
Någon som vet någon om det finns fast track eller status match t ex mot IHG Dimond eller HH Dimond för att enkelt nå guld på Accor?
Ibis business finns kvar. Rätt prisvärtGår att teckna ett av deras nya ”kort” ger 20 nätter mot status.
På Accor Plus finns med fast Track, men det är nog färre nätter.
Vet inte om iBis Business finns kvar, det gav guld för ca 80 euro vill jag minnas.
Ibis business finns kvar. Rätt prisvärt
Visa bifogad bild 141943
2 år 159 eur, en late check out o välkomstdrink så är man typ hemma.
@Ricci
Skit också. Hade hoppats att de hade kvar Gold för Ibis Business då jag trillat ner. Jaja..Här säger man att man inte längre får guld utan 10 nätter vad jag förstårENDS 21st MARCH: Get Accor Live Limitless Gold status from ibis Business
The ibis Business Club is closing in March 2023 and will be replaced by the less generous ALL PLUS ibis programme. Gold status will be removed as a benefit.www.headforpoints.com
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Eftersom det är synd om dig så kan jag ge dig ett guld @Ricci. Vi löser detta!Bokade rum igår på Novotel vid BKK-flygplatsen och upptäckte att jag trillat ner i "källaren" i Accor.
Någon som vet någon om det finns fast track eller status match t ex mot IHG Dimond eller HH Dimond för att enkelt nå guld på Accor?
Det va som fan, jag köpte innan dess och hade inte koll på att de ändrat.Här säger man att man inte längre får guld utan 10 nätter vad jag förstårENDS 21st MARCH: Get Accor Live Limitless Gold status from ibis Business
The ibis Business Club is closing in March 2023 and will be replaced by the less generous ALL PLUS ibis programme. Gold status will be removed as a benefit.www.headforpoints.com
Skickat från min iPhone med Tapatalk