Senaste nytt

Access till SilverKris Lounge?

Du får klicka på "Filters (Optional)".
Problemet jag hade var om jag var osäker på om jag skulle fylla i LH (har ett LH flightnr) eller SQ (som är operating airline) under ”airline”. Så visste att jag har access om jag flög på en SQ-biljett i business men inte om det gällde även när jag köpte en biljett fr Austrian, med LH flightnr men med Singapore Airlines som operating airline. Så även med filtreringsmöjligheterna så hjälpte det inte riktigt, har dock fått bra svar på frågan här.

Kanske var även faktumet att jag, bror och far fick traska 3 varv för att hitta sittplats som störde. Selection var väl ”on par”.
Plus för riktig bubbel, håller med. Dock efter ett gäng timmar i luften vore det trevligt med en annan sorts bubbel än inflight business kanske.
Men ska inte klagas mer.

Besöker igen om ca 18h.

Har varit där och tycker att SilverKris loungen är ganska bra för att vara en business lounge. Finns få jag är riktigt imponerad av men var nöjd med maten (framförallt den som gjordes på beställning) och att det fanns champagne (och inte något sunkigt annat bubbel). Sen var den designmässigt inte så kul och svårt att hitta eluttag att ladda i men jämfört med de flesta andra business lounger jag besökt senaste åren så står den sig ändå ok.

Plus för riktig bubbel, håller med. Dock efter ett gäng timmar i luften vore det trevligt med en annan sorts bubbel än inflight business kanske.
Intressant att det var samma champagne, en av de saker jag var nöjd över var att de faktiskt körde annan champagne i loungen (de hade Lanson Extra Age i loungen, inte något jag vanligen köper men är helt ok) men jag kanske bara hade tur. Återrapporterar vid nästa besök :)

Aha för oss senast va det Piper både PVG-SIN och i loungen med.
Intressant att det var samma champagne, en av de saker jag var nöjd över var att de faktiskt körde annan champagne i loungen (de hade Lanson Extra Age i loungen, inte något jag vanligen köper men är helt ok) men jag kanske bara hade tur. Återrapporterar vid nästa besök :)

Toppen