Senaste nytt

aa.com biljettstrul - missad flight

flybob: Imponerande att någon faktiskt kontaktade dig via telefon. Kan inte vara helt vanligt. Vet du om personen jobbade på AA eller på outsourcingbolaget som hanterar Europa?

Du skulle avslutat med att önska/begära/kräva att TalAviation tog tillbaka den nordiska marknaden. Där tror jag det största problemet ligger.

flybob: Imponerande att någon faktiskt kontaktade dig via telefon. Kan inte vara helt vanligt. Vet du om personen jobbade på AA eller på outsourcingbolaget som hanterar Europa?

Du skulle avslutat med att önska/begära/kräva att TalAviation tog tillbaka den nordiska marknaden. Där tror jag det största problemet ligger.

Det var faktiskt en trevlig överraskning. Hon sa att det skulle bli lättare att komma till pudelns kärna om vi talades vid istället för att maila fram och tillbaka. Till viss del hade hon rätt, för jag tror att hon äntligen förstod mitt problem.
Hon ringde från Texas, men jag vet inte vad hon tillhörde för bolag.

Då tillhörde hon med största sannolikhet AA. Om det var outsourcingbolaget (Mindpearl) hade du nog haft kontakt med någon i Spanien tror jag.

Toppen