Mycket trevlig läsning.
Åkte i torsdags även jag med LH 402
Första besöket för mig i nya Senator Loungen i Z piren, ett verkligt lyft och har även ett rökrum
Vår besättning var verkligen på alerten mycket trevliga och serviceinrktad
Satte själv på 4 H och såg på FE att K var spärrad, men vid ombordstigeningen så kom en kille och satte sig där, han var Senator han fick väl välja vilken plats han ville. Jag valde annan meny än Du gjorde tog en typ av Skagenröra till förrätt och Pasta till varmrätt, och prov smakade båda röda vinerna föredrog det Bulgariska
Hur smakade choklad och öl såsen?
Cabinchefen kom och pratade med både min granne och mig på sedvanligt LH maner, jag frågade henne om man skulle sätta in nya sätern i 747-400 och hon sa att det fanns en maskin som var ombyggd redan, jag tvivlar har inte läst det på BC!
Resan idag till FRA skall vara en A-330 med nya kabinen.
Vi landade 16.15 och det var 10 minuter sent men redan 16.35 stod jag i Taxikön
Sitter nu och väntar på LH 401 till FRA och här i Senator Loungen är det är det inte många själar
Frågade damen i receptionen om flyget var fullt idag, men o nej så hon, och sätet bredvid er är ledigt än så länge., jag kollade även idag på FE och det var spärrat, men vet inte kan ju komma någon och villa ha det.
Trodde att flyget skulle vara fullt med tanke på att alla flyg till och från NYC var inställda i fredags på grund av snö ovädret.
Men man fick väl iväg alla igår lördag.
Nu slutar jag att skriva för det kommer en serverings kille till barenoch det finns äkta Champagne verkar vara "Änkan"