Mina trilla in igår också :)
S slugger4567 Medlem 16 Januari 2015 #72 Mina med! Jan 14 2015EarnPromotion Points - Thank You Campaign10,000
G gdaily Medlem 16 Januari 2015 #73 Men jag som startade tråden, jag ska mobbas genom att inte få något (än?) Taskigt...
J Jensik Medlem 17 Januari 2015 #78 Samma här, de dök upp på kontot den 14e precis som för vissa av er andra
F FF#1 Medlem 17 Januari 2015 #79 Någon som är guld som inte har fått erbjudandet och inte heller fått det om man klippte in sitt nummer i länken. Frugan är CC guld och fick inte det att funka? För mig så funkade det och poängen kom i veckan.
Någon som är guld som inte har fått erbjudandet och inte heller fått det om man klippte in sitt nummer i länken. Frugan är CC guld och fick inte det att funka? För mig så funkade det och poängen kom i veckan.
mha321 Medlem 17 Januari 2015 #80 Jag är visserligen inte CCG utan CCC, men jag fick det inte i mailen och det funkade inte att klippa in numret i länken heller.
Jag är visserligen inte CCG utan CCC, men jag fick det inte i mailen och det funkade inte att klippa in numret i länken heller.