Senaste nytt

8.000 Eurobonuspoäng när man skaffar extrakort till SAS Eurobonus MasterCard

Jag har inte fått någon som helst svar på min ansökan om ett kort till brorsan... och den skickade jag ju för flera veckor sedan. Blir till att ringa imorgon.

8.000 EB poäng när man skaffar extrakort till SAS EB MasterCard

Jag har inte heller fått något svar men när jag loggar in på mitt MC konto så ser jag tjejens nya kort. Jag tror även att det ligger på posten(Ica) och väntar på att bli hämtat. Jag skickade in ansökan för ca 7-10 dagar sedan.

Jag har inte heller fått något svar men när jag loggar in på mitt MC konto så ser jag tjejens nya kort. Jag tror även att det ligger på posten(Ica) och väntar på att bli hämtat. Jag skickade in ansökan för ca 7-10 dagar sedan.

Till mig kom det några dagar efter jag såg kortet på sidan ett brev där min partner ombads välja kod. Detta brev var adresserad till min partner med mitt namn som C/O på försändelsen

Några dagar efter detta kom det ett det en försändelse med kortet adresserat till min partner utan mig som c/o men till min adress och inte till min partners folkbokföringsadress.

Ingen av handlingarna skickas som rekommenderat brev utan alla skickas som vanliga brev från SEB.

Last edited:
Äntligen kom mitt extra kort upp på webbsidan, tog nästan 5 veckor...
När behöver jag senast göra de tre köpen för att få mina EB?

Någon som vet om det finns något sätt att få extrapoäng om man inte har någon lämplig familjemedlem?

Kan man ansöka om ett extra till sig själv?

Toppen