Jag har varit i kontakt med Lensway. De ordrar som lades strax innan nedstängningen har inte alltid registrerats korrekt. Mitt råd är att ringa upp Lensway och trycka på de ordernummer som ej registrerats som kommande! Jag grundar det på att kundservice inte förstår vad som hänt och kan konstatera att ordrar finns och produkter finns på lager. Var mycket försiktig med att låta dom radera ordrar för att förnya och skicka varor! Detta innebär att du inte får poäng.
Gör klart att du inte är intresserad av få nya varor, ordernummer utan du vill har din beställda order och poäng registrerat till EB
Dock kan ni säkert förstå att man nu inte är intresserad av att regga kommande poäng då detta leder till fakturor från SAS. Dock kan jag inte tänka mig att de kommer undan enligt köplagen och vi kommer få våra poäng. Det är dock viktigt att vi ringer och hävdar vår rätt.
Jag fick inga poäng för mitt andra köp, trots att den gjordes innan ändringen av villkor... Dock håller jag med flera andra, handspriten är kanon för 29kr, trots uteblivna poäng! Väldigt smidig förpackning