Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

RickardB

Medlem
Jag gjorde 2st beställningar vid 7-tiden den 13:e och då stod det inget om nån 500.- gräns. Gjorde även en vid 17-tiden samma dag och då stod det inte heller nått om nån gräns.

Men ja måste säga att handspriten är fantastisk :) Tur jag köpt 6st.
 

Viking75

Medlem
Jag har varit i kontakt med Lensway. De ordrar som lades strax innan nedstängningen har inte alltid registrerats korrekt. Mitt råd är att ringa upp Lensway och trycka på de ordernummer som ej registrerats som kommande! Jag grundar det på att kundservice inte förstår vad som hänt och kan konstatera att ordrar finns och produkter finns på lager. Var mycket försiktig med att låta dom radera ordrar för att förnya och skicka varor! Detta innebär att du inte får poäng.
Gör klart att du inte är intresserad av få nya varor, ordernummer utan du vill har din beställda order och poäng registrerat till EB

Dock kan ni säkert förstå att man nu inte är intresserad av att regga kommande poäng då detta leder till fakturor från SAS. Dock kan jag inte tänka mig att de kommer undan enligt köplagen och vi kommer få våra poäng. Det är dock viktigt att vi ringer och hävdar vår rätt.
 

Ubbe

Medlem
Jag har varit i kontakt med Lensway. De ordrar som lades strax innan nedstängningen har inte alltid registrerats korrekt. Mitt råd är att ringa upp Lensway och trycka på de ordernummer som ej registrerats som kommande! Jag grundar det på att kundservice inte förstår vad som hänt och kan konstatera att ordrar finns och produkter finns på lager. Var mycket försiktig med att låta dom radera ordrar för att förnya och skicka varor! Detta innebär att du inte får poäng.
Gör klart att du inte är intresserad av få nya varor, ordernummer utan du vill har din beställda order och poäng registrerat till EB

Dock kan ni säkert förstå att man nu inte är intresserad av att regga kommande poäng då detta leder till fakturor från SAS. Dock kan jag inte tänka mig att de kommer undan enligt köplagen och vi kommer få våra poäng. Det är dock viktigt att vi ringer och hävdar vår rätt.

jag tycker att man INTE ska skruva detta till det yttersta. om du lyckades få igenom detta " felerbjudande" så grattis men om inte så lägg ner.
för mycket bråk om detta leder bara till att de blir mer vaksamma för framtida fel. lyckades du inte nu så håll igen till nästa gång.
Tänk även på att denna siten läses av ALLA parter. Bättre lycka nästa gång.
Mitt förslag är att tråden stängs.
 

Homer

Medlem
Gjorde ett köp vid 17-tiden den 13:e som inte heller finns under kommande.

om de då infört minimorder tycker jag att jag borde sett för det stod ju med ganska stora bokstäver
men det kan ju ha programmerat minimorder innan de uppdaterade texten
 

karho

Medlem
Villkoren ändrades, eller snarare Lensway försvann tillfälligt, nån gång natten mellan 13e augusti och morgonen 14 augusti. Jag gjorde beställningar sent på kvällen den 13e, men på morgonen den 14e augusti var länken trasig till lensway (se tdidigare inlägg i denna tråd). Har inte fått poäng under kommande för mina inköp från den 13e, utan bara på order lagda fram t.o.m. den 12 augusti.
 

Palazzi

Medlem
Jag fick inga poäng för mitt andra köp, trots att den gjordes innan ändringen av villkor... Dock håller jag med flera andra, handspriten är kanon för 29kr, trots uteblivna poäng! Väldigt smidig förpackning :)
 

Dr. Miles

Expert
Jag fick inga poäng för mitt andra köp, trots att den gjordes innan ändringen av villkor... Dock håller jag med flera andra, handspriten är kanon för 29kr, trots uteblivna poäng! Väldigt smidig förpackning :)

Handsdesinfektion är nästan ett måste när man reser till landsbygden i Kina!
 

David

Medlem
Köpte från CDON, Lensway och InkClub samma dag. Vi får väl se i vilken ordning poängen trillar in. :)
De ligger alla i kommande överföringar nu...
 
Toppen