Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Intressant att höra vem som slutligen fick in flest poäng. Även om poängen ligger under kommande har vi inte sett några poäng på kontot än.
Var det någon som lyckades fixa exempelvis en ToR till Australien i F-klass för 9280 :- ?
Inte jag i alla fall. Jag har aldrig åkt f och har inte full koll på priser, men det låter som en bra deal.

Intressant att höra vem som slutligen fick in flest poäng. Även om poängen ligger under kommande har vi inte sett några poäng på kontot än.

Har det hänt att det varit strul med poäng när de väl ligger under kommande överföringar? I min fantasi har SAS då ställt ut en faktura till företaget som detta då har att betala. Hur går det till?

Själv sitter jag med 1,5 liter handsprit hemma. Plus några förpackningar med linser.

Last edited:
Själv sitter jag med 1,5 liter handsprit hemma. Plus några förpackningar med linser.

Jag hade tänkt beställa linser men har inte hunnit kolla vilken som är aktuell styrka
så det blev bara sprit.

Vi gör allt för att du ska få rätt information vid ditt köp. Men vi reserverar oss för eventuella prisfel, slutförsäljning och lagerhållning.
Vi förbehåller oss även rätten att neka köp.

Vanliga frågor - LensWay

Varför inte köra med Safari? Funkar då klockrent för mig på mina Macar iaf.

Då har jag kört 4 beställningar från Lensway enligt nedan:
2 x Chrome
1 x Firefox
1 x Safari

Syns bara 1 x 750 p under kommande på Webbshopen,
Frågan är bara vilken som gav resultat,
Syns inte ordernummer någonstans? Ser bara datum: 12 aug...
Kan man tro att det är datumet då beställningen gick?

Hmmm

Då har jag kört 4 beställningar från Lensway enligt nedan:
2 x Chrome
1 x Firefox
1 x Safari

Syns bara 1 x 750 p under kommande på Webbshopen,
Frågan är bara vilken som gav resultat,
Syns inte ordernummer någonstans? Ser bara datum: 12 aug...
Kan man tro att det är datumet då beställningen gick?

Hmmm

Jag skulle gissat på att det är Firefox som gett resultat. Så har det varit för mig iallafall.
Datumen stämmer inte riktigt, beställde både 9 och 10 aug och på webshoppen står det bara 10aug på alla köp.

Jag har beställt från IE8, funkat fint att få in poäng den vägen (under kommande överföringar). Datumen under kommande överföringar stämmer hyfsat (+-1 dag) mot orderdatum för mig.

Då har minimiköpet höjts..

"TREDUBBLA POÄNG!
Tjäna 750 poäng för varje köp äver 500 kr "

Det var ju inte lika roligt längre...

Toppen