Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

karho

Medlem
Valde du faktura som betalningssätt kanske du slipper både varorna och fakturan :)

Valde direktbetalning SHB. Pengarna drogs direkt från kontot, men som sagt, om jag bara får hälften av varorna kommer jag nog ändå inte orka bråka om det (förutsatt att alla poäng kommer in).
 

karho

Medlem
för prisjakt, ska man först logga in på shopping portal, sedan klicka på prisjakt eller i vilken ordning gör ni det?

Jag gjorde precis som underhund tipsade om här: http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/5805-750-poaeng-foer-74-skr-med-moejlighet-till-fler-5.html#post65011

Dvs, först öppna prisjaktlänk, sen stänga det fönstret/fliken, därefter gå in via EB shoppinglänken till lensway. Då verkar man alltså få "prisjaktpriser", och EB-poäng.

mvh karho
 

Dr. Miles

Expert
för prisjakt, ska man först logga in på shopping portal, sedan klicka på prisjakt eller i vilken ordning gör ni det?

  1. Gå till Prisjakt länk.
  2. Klicka på Consol LensWay Hand Desinfection Spray 0,15l - Handsprit.

  3. Nu kommer du till LensWays webbsida.
  4. Lägg Hand Desinfection Spray i shoppingkorgen genom att trycka på Beställ
  5. Stäng LensWay fönsteret/fliken. (Viktigt!)

  6. Gå till SAS Webshopping portal.
  7. Välj "*SOMMAR 2012" på listan i vänster.
  8. Klicka på LensWay.
  9. Klicka på Till Butik.

  10. Nu kommer du tillbaka till LensWays webbsida.
  11. Klicka på Till kassan på högst upp till höger.
  12. Där kan du se 1 st Hand Desinfection Spray i shoppingkorgen och ingen fraktkostnad debiteras.
  13. Skriv dina uppgifter. Glöm inte att välja Visa / Mastercard som betalningsmetod, om du vill tjäna extra miles/avios/poäng på köpet.
  14. Genomför köpet.
 
Last edited:

karho

Medlem
Bra steg-för-steg-guide!

Kan tillägga till punkt 13 ovan att även direktbetalning via bank verkar funka fint som betalningsmetod om man föredrar det.
 

Mikael

Medlem
Bra steg-för-steg-guide!

Kan tillägga till punkt 13 ovan att även direktbetalning via bank verkar funka fint som betalningsmetod om man föredrar det.

Jag var för snabb vid en beställning, det blev faktura, men fick poäng ändå så jag tror inte betalningsmetod spelar roll.
 
Toppen