Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Tycker fortfarande gymgrossistens ofta är bra. Med jämna mellanrum är det 94-100 poäng per 100:- Om man nu ändå ska köpa tillskott eller vitaminer.

Jag gjorde fem köp: två 11/8 på kvällen, dessa har jag fått mina Eurobonus-poäng för (sattes in väldigt snabbt). Övriga tre köp (strax efter midnatt 12/8) har ej registrerats som varken ”överfört till Eurobonus” eller ”Framtida transaktioner”. Om jag klickar på ”Har dina poäng inte registrerats” (långt ner till vänster på varje sida) och sedan ”Ej registrerade poäng” så finns ett av dessa tre köp med. Dock bara ett, de andra två är spårlöst försvunna.

Är det nån som förstått vitsen med tabellen ”Registrerade poäng”/”Ej registrerade poäng”? Om poängen är registrerade (dvs finns under ”Registrerade poäng”) varför finns de då inte med under ”Mina transaktioner”? Och om de listas under ”Ej registrerade poäng” så finns de ju med i systemet… varför då inte lista dem under ”Mina transaktioner”?

Ah vad trist!
Jag har haft fullt upp och tänkte sätta mig ikväll eller i morgon och mata på.
Nåja, några köp blev det och bara gratulera er som hann med fler!

Blev väl för dyrt att betala "högre" provision än vad produkt+frakt och administration kostade. Skulle inte förvåna mig om de kommer tillbaka med 96p/100kr eller liknande procentuell lösning. Tillräckligt bra för att man skall handla ifall man behöver något, men inte tillräckligt bra för att handla med syfte att få poäng och "kasta" produkten.

Toppen