Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Var ser man om poängen registrerats?
Kommer de in på mitt EB-konto direkt?
Dyker upp som "Framtida transaktioner" i shoppingportalen först, sedan förs de över.
Fick 22 st till som ramlade in tillsammans, man får ett mail när de registrerats i portalen, ett mail när de registrerats på EB-kontot.

Har inte tagit lång tid, köpte en hel del för ~30 minuter sedan. Nu finns allt på EB-kontot.

Jag ringde kundtjänst. Eftersom jag bara lagt en enda beställning då, så såg det nog inte ens konstigt ut.
Proffsig kundservice, svarade på några sekunder. Förklarade att jag råkade betala mot faktura av misstag och fick direkt svaret. Jag ser redan din order med hjälp av ditt mobilnummer så den är makulerad nu... Allt som allt tog det väl 15 sekunder. Tänk om SAS hade haft så effektiv kundservice (eller vilket företag som helst för den delen).

Det som är lite oroväckande är att jag inte ser en enda transaktion i shoppingportalen än. Gör nog inga fler beställningar innan de första dykt upp.

Det som är lite oroväckande är att jag inte ser en enda transaktion i shoppingportalen än. Gör nog inga fler beställningar innan de första dykt upp.
Tar ett tag innan de dyker upp i portalen. Har köpt 20+ utan problem, alla har dykt upp, bara att det tagit lite tid.

Dock lite underligt att jag bara fått en orderbekräftelse från Lensway för 20+ unika beställningar.

Jag har bara gjort 2 köp men i portalen under "ej registrerade poäng" ser det ut som att jag gjort 4 köp. Vore ju fint om man fick dubbla poängen :p

Finns det någon risk att SAS ändrar intjäningen? Kan dem ändra sig i efterhand om man nu sätter igång och gör ett 20-tal köp?

Toppen