Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Handdesinfektion till mig också. Tack för tipset!

Note-to-self: Kolla alltid SAS Shopping innan jag handlar. Hade missat att Lekmer fanns med där, och såg nu på Ubbes screenshot att de dessutom har trippla poäng i sommar (=108 poäng per 100 kr).. missade därmed 3500 poäng (lade beställningen i söndags och den finns nu att hämta på posten, tyvärr behöver jag grejerna innan helgen så jag hinner inte ångra köpet och lägga en ny beställning). Suck.

Dubbla poäng och denna vecka fraktfritt från CDON, handlar man för 600kr får man en rabattkod på 50kr att använda vid nästa order.

Gud vad effektiv man varit senaste timman. Tjänat totalt 3900 EB för 260 kr:cool:! Det blev först 1500 poäng för quizen om Eurobonus. Sen 2x750 poäng för två köp av handdesinfektion, 78 kr inkl frakt. Avslutade med ett paket batterier och lite dammtrasor till skärmen för 104 kr på Inkclub! :D

EDIT: Haha. Det blev visst en tredje beställning av bara farten (vet inte riktigt hur...) på Lensway. Så nu är jag uppe i 4650 poäng för 338 kr :)

EDIT 2: Ytterligare en till beställning hade jag visst råkat göra...

Last edited:
Japp ökade även jag mitt EB konto med 750 poäng för ynka 78kr :) Handdesinfektionen kan vara bra att ha trots allt :)

Toppen