Senaste nytt

7000 extrapoäng när man ansöker nytt SAS EuroBonus MasterCard

Fick svar från SEB:

"Det erbjudandet är riktat till Eurobonusmedlemmar som gör en nyansökan om
ett SAS Eurobonus World Mastercard. Ansökan ska göras före den 20 mars."

Och eftersom jag hade skrivit att det var precis vad jag hade gjort, fast via SAS ordinarie väg istället för singelbrand-länken, så skall det inte spela någon roll att gå via länken. Eller så fick jag ett goddag yxskaft-svar. :)

SAS EuroBonus MasterCard hade en liknade drive i våras, jag gick med och gjorde tre köp inom någon månad eller vad det var. Men dom 6000 poängen dök aldrig upp. Jag ringde till MC och frågade och fick svaret att du har haft MC tidigare och då gäller inte erbjudandet.
Det svaret var jag inte nöjd med eftersom det inte står någonstans i det finstilta. Jag gick till ARN och fick rätt igår samt en ursäkt av MC som lovade att meddela sin personal i kundtjänst om reglerna.

Där kom det in 6000. Så, inga 7000, men de kom ialla fall inom sex veckor från att jag började använda korter (i samband med månadsöverföring av ordinära EB-poäng från MC verkar det som).

Jag har fått följande länk per e-mail från SAS EuroBonus MasterCard.
Jag vet inte om det fungerar för andra men den säger att de som ansöker SAS EuroBonus MasterCard senast 2016-JUN-23 och genomfört tre köp inom 30 dagar, får 7.000 extrapoäng.

E089-singlebrand-1605 | SAS Eurobonus World MasterCard

SAS EuroBonus MasterCard skrev:
Ansök om SAS EuroBonus World MasterCard

Ansök om SAS EuroBonus World MasterCard senast den 23 juni 2016 och gör tre köp inom 30 dagar från att du mottagit ditt kort, så får du dessutom 7 000 Extrapoäng.* Första året 198 kr (sedan 395 kr/år).

Screenshot20160620 01 MC.png

Jag har fått följande länk per e-mail från SAS EuroBonus MasterCard.
Jag vet inte om det fungerar för andra men den säger att de som ansöker SAS EuroBonus MasterCard senast 2016-JUN-23 och genomfört tre köp inom 30 dagar, får 7.000 extrapoäng.

E089-singlebrand-1605 | SAS Eurobonus World MasterCard

Visa bifogad bild 53512

Är det 30 dagar efter att kortet har skickats eller från ansökningsdagen? Är utomlands just nu så det kan bli lite knivigt.

Hänger inte med riktigt.

Ansökte precis om ett MC med 7000 poäng i signup bonus.

De 2000 ni pratar om, är det för pointearner-kortet?
Dvs om jag ansöker om ett sådant till min fru, för jag kan väl inte ha ett sådant till mig själv om jag är huvudkortsinnehavare?

Toppen