Vilken flight då? Inte från NRT till LAX/SFO vad jag kan se, bara Business på de 77W / 789 som går därifrån.Jakob Österberg skrev:United kör också, men inte så rolig F där.Klicka för att utvidga...
Vilken flight då? Inte från NRT till LAX/SFO vad jag kan se, bara Business på de 77W / 789 som går därifrån.Jakob Österberg skrev:United kör också, men inte så rolig F där.Klicka för att utvidga...
Om de helt ställer in dagens flight är vi 7 eller 8 som var i First som ska bokas om. Tror dock de kör planet även om det kanske blir imorgon förmiddag.Canadien skrev:Jo, men eftersom ANA har en egen kärra med lediga säten i F till LAX imorgon, två timmar innan SQ-flighten så är nog chanserna små.Klicka för att utvidga...
Du ska ha höga förväntningar på Asiana, åtminstone maten och hårdvaran.mischadee skrev:Följer också med spänning dramat från Thai First lounge i BKK. Mitt största drama här var en extremt seg medium rare köttbit och spänning på vilken 747 variant som ska ta mig till ICN ikväll. Hoppas det löser sig. BTW. Har extremt höga förväntningar på Asiana First i morgon.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Undrar hur länge KE1 kan cirkulera här utanför.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Undrar hur länge KE1 kan cirkulera här utanför.Klicka för att utvidga...
Fast den ligger alldeles för högt, 24k fot nu 290 knots. Vilka andra flygplatser finns i närheten?Canadien skrev:Nu ser den ut att gå mot Haneda istället...Klicka för att utvidga...
Haha. Fantastiskt. Säkert var ”talet” 4 ggr så långt också på japanska...palmen skrev:Först var utropet på japanska och vid ett tillfälle började typ hela loungen skratta. Undrar vad de sa, på engelska var det ingen humor i utropet...Klicka för att utvidga...
Nagoya ser det ut som... Sorry för trådkapning ska sluta nu...Canadien skrev:Fast den ligger alldeles för högt, 24k fot nu 290 knots. Vilka andra flygplatser finns i närheten?Klicka för att utvidga...
Ja den väderrapporten är ju inte solklar för mig!Dr. Miles skrev:Enligt väderprognosen det skulle bli fuktig snö runt Narita den här kvällen.成田市の1時間天気 - 日本気象協会 tenki.jpKlicka för att utvidga...