Senaste nytt

5000p om man bokar med appen tom 30/4

FF#1

Medlem
Denna kom just i mailen, synd bara att det är ett mörker att boka med appen.

Tjäna 5 000 Gold Points® i bonus på app-bokningar som görs före den 5 april för vistelser fram till den
30 april 2015.

Vi vet att du som Elite-medlem är upptagen och vi vill hjälpa dig att göra livet lite enklare. Club CarlsonSM-mobilappen för iPhone och Android förenklar livet på språng.

Prova på appen den här veckan så ger vi dig 5 000 Gold Points i bonus. Boka helt enkelt på appen före den
5 april 2015 och fullborda din vistelse före den 30 april 2015. Du erhåller en gåva på 5 000 poäng på ditt Club Carlson-konto ett par dagar efter utcheckning.

Med Club Carlson-appen kan du:
  • Lösa in Gold Points för vistelser på Quorvus CollectionSM-, Radisson Blu®-, Radisson®-, Park Plaza®-, Park Inn® by Radisson- och Country Inns & Suites By CarlsonSM- hotell
  • Hitta hotell nära din befintliga plats eller i andra städer
  • Boka en vistelse, eller visa och avboka en kommande vistelse
  • Utforska området med interaktiva kartor
  • Hantera ditt Club Carlson-kort

Om man vet koden ja. Men länkarna är borta från hemsidan och det är borttaget i guldkortsbroschyren som förmån.

Jag har inte fått app-erbjudandet. Bokade dock en vistelse genom appen ändå och håller tummarna :)

Om man vet koden ja. Men länkarna är borta från hemsidan och det är borttaget i guldkortsbroschyren som förmån.
Det har då aldrig stått om det erbjudandet i mina guld- och conciergebroschyrer.
Det var här på BC jag hörde om det först. Sedan har jag bara sparat länkar och koder. Funkar alltjämt..

Gäller detta även om man bokar awardnatt via appen, eller får man bara poäng för betalda vistelser?

Toppen