Jakob Österberg
Medlem
Du kan också köpa baspoäng direkt om du nu ändå inte har något mål med flygandet.
SAS EuroBonus Shop | Buy 5 000 Basic Points
ExaktTyvärr. Men väldigt bra tanke. Mao kan jag hämta ut ett 1:a året gratis Eurobonus Diners och sedan uppnå EBG så blir det gratis därefter så länge jag har EBG. Merci!
Du kan också köpa baspoäng direkt om du nu ändå inte har något mål med flygandet.
För de pengarna kommer du tur och retur till Hong Kong på kampanjI cash blir det 5,331.94kr, kanske man ska resa upp de pengarna i alla fall ;-)
Är det bara loungen du vill åt så kostar ett års medlemskap till United club $550. Det ger tillgång till alla star lounger
Jag är ganska säker på att det gäller för alla *A-lounger där man normalt kommer in med *A-status. Se t ex här: Browse and find airport lounges - Star AllianceNej, du får (väl?) bara tillgång till Uniteds egna lounger.
Jag är ganska säker på att det gäller för alla *A-lounger där man normalt kommer in med *A-status. Se t ex här: Browse and find airport lounges - Star Alliance
Nja, du får tillgång till loungen i Göteborg också: Browse and find airport lounges - Star AllianceIntressant, trodde inte att man fick det.
Däremot så säger din länk att man får tillträde till businessloungen om man åker CPH-GOT, och inte guldloungen. Flyger man åt andra hållet har man inte tillgång till lounge i GOT. Kan det vara att det bara gäller på United-destinationer?
Nja, du får tillgång till loungen i Göteborg också: Browse and find airport lounges - Star Alliance
Vet inte riktigt hur uppdelningen är. Kanske är tvärtom då, att man får loungetillgång som om man skulle haft en businessbiljett?