Senaste nytt

50% poängrabatt till USA 1/1-29/2 - bokas bara 5/12 2023.

Klockan 02 inatt syntes det i appen också. Lyckades dock inte få till att boka något då, men det kan mycket väl varit handhavandefel. Var rätt trött och gjorde inte så mycket till försök innan jag somnade.

Attachments

• IMG_5752.png
    IMG_5752.png
    {memory} MB · Visningar: 98
Det står i villkoren att det gäller både enkelresor och ToR men det verkar bara gälla enkelresor västerut. Jag lyckas inte se denna rabatt på någon enkelresa som påbörjas i USA. Har ni lyckats med det?

Blev en resa för familjen (fyra vuxna) till NYC i plus t o r under sportlovet för 120k poäng. Nu ska man bara övertyga hemma om att det är bättre än skidåkning.
Det är riktigt trevligt i NYC under sportlovet. Väldigt få turister överlag vilket leder till väldigt korta köer på turistattraktioner och väldigt fördelaktiga priser på hotell. Som svensk har man ju full uppsättning av varma skor och jackor så egentligen inga problem. (For the record så hade vi höstskor o höstjacka…)

• Gilla
Reactions: Gus
Det är riktigt trevligt i NYC under sportlovet. Väldigt få turister överlag vilket leder till väldigt korta köer på turistattraktioner och väldigt fördelaktiga priser på hotell. Som svensk har man ju full uppsättning av varma skor och jackor så egentligen inga problem. (For the record så hade vi höstskor o höstjacka…)
Härligt - är redan bokad på sportlovet med Austrian (utnyttjade en 2-4-1 i business)

Inte helt oväntat totalt soprent på business på de dagar jag tänkt åka, trots att jag hade +/- en vecka i marginalen. Men det är väl priset man betalar för att vara i USA denna vecka och därmed komma sent in på siten! Men även i Plus med FlyPremium är det en riktigt bra deal...

Toppen