Senaste nytt

50% poängrabatt till USA 1/1-29/2 - bokas bara 5/12 2023.

Riktigt trevligt erbjudande. Försökte på mobilen, stod väldigt länge och "snurrade" vid betalsteget men gick till slut.

Blir IAD över en helg. Har bara flugit A321 i Business förut, nu blir det Plus dit och Business hem. Finns fortfarande biljetter i Business. Ser att det finns betydligt fler biljetter i C på JFK än EWR, så vill ni flyga Business så glöm inte bort att söka på JFK också (även om det innebär att man missar lounge på hemvägen).

Nu ber vi även att adventskalendern innehåller ett poängerbjudande också, att man kan göra en bokning senare under våren och få dubbel/tripper/kvadrupel statusbonus på resan. På samma sätt som det varit förra och förrförra året.

Gäller endast från Danmark/Norge/Sverige, vilket är trist med tanke på att det orabatterade poängpriset är samma från t ex Finland och övriga norra Europa.

Var kan jag hitta länken till erbjudandet?

Gäller endast från Danmark/Norge/Sverige, vilket är trist med tanke på att det orabatterade poängpriset är samma från t ex Finland och övriga norra Europa.

Behövs ingen länk, går att söka direkt på sas.se från startsidan. Som inloggad får man upp valet att nyttja denna kampanj

De rabatterade priserna ska synas i vanliga flödet när du är inloggad på sas.se (och när webbplatsen fungerar utan att ha 2-3 röda banners i toppen med olika felmeddelanden).

Behövs ingen länk, går att söka direkt på sas.se från startsidan. Som inloggad får man upp valet att nyttja denna kampanj
Tack. Jodå, jag hittar priserna. Men jag är nyfiken på hur jag får veta om det ursprungliga erbjudandet. Dvs. var är det publicerat? Söker jag på SAS julkalender får jag upp SAS Eurobonusshop med porslin i dagens lucka.

Tack. Jodå, jag hittar priserna. Men jag är nyfiken på hur jag får veta om det ursprungliga erbjudandet. Dvs. var är det publicerat? Söker jag på SAS julkalender får jag upp SAS Eurobonusshop med porslin i dagens lucka.
Så här såg email:et ut:
Julkalender.png

Toppen