Nyttan med arivallounge verkar stor på CPH men även ARN där väntan vid bagagebandet oxå tar tid...
C Carl Medlem 4 April 2019 #11 Nyttan med arivallounge verkar stor på CPH men även ARN där väntan vid bagagebandet oxå tar tid...
M Martin Schleifstein Ny medlem 4 April 2019 #12 Även Landvetter är extremt långsamma med att få ut bagage. Speciellt när man landar på eftermiddag/kväll. Då är 30-40 min inget ovanligt vilket har lett till att jag checkar in bagage så sällan det bara går.
Även Landvetter är extremt långsamma med att få ut bagage. Speciellt när man landar på eftermiddag/kväll. Då är 30-40 min inget ovanligt vilket har lett till att jag checkar in bagage så sällan det bara går.
Agö Medlem 4 April 2019 #13 Gyllenbock skrev: Tur att Mikkeller numera finns på Kastrup, brukar stanna till där för en öl innan jag går ner till bagagebandet. Klicka för att utvidga... Den konspiratoriskt lagde noterar också kringförsäljningen vid bagagebanden...!
Gyllenbock skrev: Tur att Mikkeller numera finns på Kastrup, brukar stanna till där för en öl innan jag går ner till bagagebandet. Klicka för att utvidga... Den konspiratoriskt lagde noterar också kringförsäljningen vid bagagebanden...!