Sitter här som många andra och fipplar med möjlighet till en MR innan månadsskiftet. Hur är det med Norge som resmål om man är 3x vaccinerad?
Men test behövs om man åker till ex Trondheim och övernattar i Trondheim före hemfärd samma väg (GOT-ARN-OSL-TRD)? Kom på att detta skulle ge 3.750x2x4= 30.000 även om kostnaden inte är så liten.
En variant som jag tittar på är GOT-ARN-CPH-HAM ToR med poäng plus cash. Den biljetten ger 40.000 statuspoäng ToR till en kostnad av 942:-.
Fråga: Visst är det så att även points+cash ger 4x staruspoäng, ni som vet?
GOT-ARN-CPH-HAM Sas plus PRO ger 5.000 (eftersom jag är SAS Gold idag) x 2 (ToR) x 4 = 40.000 statuspoäng. Yes, övernattning på HAM så jag har två njutardagar på Pontus.Hur får du denna biljett till 40.000 statuspoäng? Övernattning i Hamburg också va?
Skumt, jag fick bara upp 3749 poäng som EBD, var därför jag inte fick ihop det. Hittade nu en snordyr avgång som gav 5000 poäng.Visst är det så att 4x
GOT-ARN-CPH-HAM Sas plus PRO ger 5.000 (eftersom jag är SAS Gold idag) x 2 (ToR) x 4 = 40.000 statuspoäng. Yes, övernattning på HAM så jag har två njutardagar på Pontus.![]()
Vad ger en sån i poäng i plus? (Pga Amex och MC är min väg till Diamond gm poäng och inte legs)HEL har flera billiga biljetter kvar. Och simpel life, nobody cares…
Köpte precis några extra flyg som backup då SAS ställer in turer hela tiden
Jag har GOT-ARN-HEL t&r med vändande flyg på HEL om en och en halv vecka.HEL har flera billiga biljetter kvar. Och simpel life, nobody cares…
Köpte precis några extra flyg som backup då SAS ställer in turer hela tiden