Senaste nytt

4x statuspoäng på SAS Oktober 2021 - Januari 2022

LPC123

Medlem
Verkligheten är att Ryanair kommer in och flyger samma sträcka för lockpriset 99:- från och med slutet av oktober.
Ju fler som ändå väljer att boka Plus för 1099:- desto bättre för SAS givetvis. Att folk då blir EBG ganska enkelt och får lounge och fast Track ökar chanserna att de kommer boka SAS även nästa gång.
Jo så kan det vara. Dock så är väll loungen i Got fortfarande stängd?
 

Hachans

Medlem
Nej men detta var ju trevligt. Då lyckas man kvalificera sig för både diamond och Flying Blue Platinum i år om inget oförutsett inträffar. Hade helt ställt in mig på att dratta ner till guld, men å andra sidan skulle jag inte bli förvånad om de förlänger statusen till och med februari 2022 så att det blir två år jämnt för alla.
 
Nej men detta var ju trevligt. Då lyckas man kvalificera sig för både diamond och Flying Blue Platinum i år om inget oförutsett inträffar. Hade helt ställt in mig på att dratta ner till guld, men å andra sidan skulle jag inte bli förvånad om de förlänger statusen till och med februari 2022 så att det blir två år jämnt för alla.
Det får vi verkligen hoppas på.
 

JohanGE

Medlem
För den relativt okunniga, ger nedan exempel 15,000 statugrundande EB? Alltså 1,875*2 x 4 =15,000
upload_2021-9-27_11-21-47.png
 

bachelor

Medlem
Hur brukar det fungera på redan bokade resor under denna tidsperiod, har två resor i plus bokade. Måste man boka om dem för att detta ska gälla?
 
Toppen