Såg samma sak dagen efter på min. Fast jag skulle bara sparat 2kr så kändes inte att nödvändigt för 2krBokade 2 resor till Europa via OSL/CPH igår i plus för att bli EBD med några poängs marginal.
Kunde boka om biljetterna nu idag och spara omkring 600 kronor, tack för den.
Så skulle inte en tysk resoneraSåg samma sak dagen efter på min. Fast jag skulle bara sparat 2kr så kändes inte att nödvändigt för 2kr![]()
Nu när jag såg FF sp skulle jag sparat ca 400:- de var bättre, dock kan jag inte avboka min för det är mer än 24hSå skulle inte en tysk resonera![]()
Nu när jag såg FF sp skulle jag sparat ca 400:- de var bättre, dock kan jag inte avboka min för det är mer än 24h![]()
Det tar väl någon dag att få vouchern? Risk att biljetterna gått åt då.Kan du inte avboka och få en voucher och sen använda den för att boka nya biljetter på F&F? Du får ju inte pengarna tillbaka på kontot, men du borde då ha kvar 400 på din voucher och SAS-pengar är ju nästan lika bra som riksbankspengar.
Vouchern i sig kommer direkt men man kan inte använda den förrän efter 48 timmar.Det tar väl någon dag att få vouchern? Risk att biljetterna gått åt då.
Voucher gäller bara på Europa resor. Inom norden går det inte att få voucher.Kan du inte avboka och få en voucher och sen använda den för att boka nya biljetter på F&F? Du får ju inte pengarna tillbaka på kontot, men du borde då ha kvar 400 på din voucher och SAS-pengar är ju nästan lika bra som riksbankspengar.
Om man ska resa t ex Arn-Cph går det då att flyga via t ex Osl eller Got på en genomgående biljett med vettigt pris för att få fler legs eller blir det samma pris som två enkelbiljetter? Om möjligt, hur bokar man en sådan biljett?