djacobsson
Medlem
Testade att använda denna idag för en bokning i sommar, då hotellet har blockat bokningar pga event. Ett rum som kostar 1400-1600 under juli, skulle de ha 4000 för, mao är denna garantin inte jättemycket värd i mina ögon.
Allt beror ju på, men om allt är fullbokat är det fortfarande bra värde skulle jag säga.Testade att använda denna idag för en bokning i sommar, då hotellet har blockat bokningar pga event. Ett rum som kostar 1400-1600 under juli, skulle de ha 4000 för, mao är denna garantin inte jättemycket värd i mina ögon.
Allt beror ju på, men om allt är fullbokat är det fortfarande bra värde skulle jag säga.
Vilket hotell?Testade att använda denna idag för en bokning i sommar, då hotellet har blockat bokningar pga event. Ett rum som kostar 1400-1600 under juli, skulle de ha 4000 för, mao är denna garantin inte jättemycket värd i mina ögon.
Intressant. Göteborg är ett av de ställen jag använt garantin på ett antal gånger (på Scandinavia), och alltid fått betala ordinarie pris...Detta är Göteborg 21 juli 2018, gäller bägge hotellen
Känns som att du kan ha fått en rookie på telefon, jag har använt det i Göteborg och betalat runt 2000:- som väl får anses som ett ordinarie pris på ett bättre rum. Ring igen och ifrågasätt priset om de står på sig.