Jag lyckades fånga flaggan i en svit på radisson...
M mry Medlem 22 Februari 2013 #71 Jag lyckades fånga flaggan i en svit på radisson... Last edited by a moderator: 22 Februari 2013
GOTATH Medlem 22 Februari 2013 #72 Tack för en trevlig kväll! Kvällen fortsatte för min del till på studentpuben fram till gryningen...
C cantona Medlem 22 Februari 2013 #73 GOTATH skrev: Tack för en trevlig kväll! Kvällen fortsatte för min del till på studentpuben fram till gryningen... Klicka för att utvidga... Har du precis vaknat?
GOTATH skrev: Tack för en trevlig kväll! Kvällen fortsatte för min del till på studentpuben fram till gryningen... Klicka för att utvidga... Har du precis vaknat?
henrik l Medlem 22 Februari 2013 #74 Synd att jag inte kunde vara med den här gången. Men jättekul att vi börjar få lite snurr på Gbg-träffarna.
Synd att jag inte kunde vara med den här gången. Men jättekul att vi börjar få lite snurr på Gbg-träffarna.
M Martin Andersson Medlem 23 Februari 2013 #75 GOTATH skrev: Tack för en trevlig kväll! Kvällen fortsatte för min del till på studentpuben fram till gryningen... Klicka för att utvidga... Studentpuben... Var det därför du hade så bråttom?!?
GOTATH skrev: Tack för en trevlig kväll! Kvällen fortsatte för min del till på studentpuben fram till gryningen... Klicka för att utvidga... Studentpuben... Var det därför du hade så bråttom?!?
M mry Medlem 2 Mars 2013 #76 Göteborgs BC flagga har nu hunnit med att vara med på en träff i Dublin och en här på mallorca, så den är nu när Ulla tar med den hem till GOT den som varit mest på resa tror jag
Göteborgs BC flagga har nu hunnit med att vara med på en träff i Dublin och en här på mallorca, så den är nu när Ulla tar med den hem till GOT den som varit mest på resa tror jag