Senaste nytt

3x kampanj på Nordic Choice, boka 9 juni 2021

henke12

Medlem
Kör iOS

Har notiser både aktiverat i inställningar samt appens inställningar.
Får ändå inga notiser what so ever! (Tror jag aldrig fått)

Någon med iOS som får notiser?
IMG_1637.PNG
IMG_1636.PNG
 

M.K

Medlem
Nu är systemet uppe och går, iaf hos mig, gick att checka ut och nya reservationen ligger inne. Blir väl bara 1x men drabbar verkligen ingen (points) fattig så inte bitter här. :rolleyes:

Jag får nöja mig med detta Clarions finaste svit med något bra på TV i badet ikväll. Trevlig uppgradering från Superior.
 
Lyckades man boka online innan den aviseringen gick ut undrar man ju nu om de kommer att lösa det i efterhand...
Verkar tyvärr inte vara så. Fick detta svar på frågan från kundtjänst:

"Hei!

Dessverre får du ingen bonuspoeng om det allerede er booket. Men du kan avbestille og booke på nytt i morgen. Da vil du få poegene dine."
 

GOTBound

Medlem
Via länken bokade jag två rum två nätter [1 280 kr/natt], enligt min bekräftelse får jag 2 733 pts för denna bokning :rolleyes:
 

FilipJ

Medlem
Via länken bokade jag två rum två nätter [1 280 kr/natt], enligt min bekräftelse får jag 2 733 pts för denna bokning :rolleyes:
Det står på deras sida som beskriver kampanjen att poängen multipliceras efter vistelsen. I bokningen ska det endast stå ”vanliga” poängantalet.
 

Tolle

Medlem
Någon som har koll på ifall 10% extra guld bonuspoängen läggs på standard eller 3x poängen? Tänker historiskt sett.
 
Toppen