Senaste nytt

3x kampanj på Nordic Choice, boka 9 juni 2021

jerixon

Medlem
Blev lite bokningar då jag endå behövde mite hotell till Sverige semestern i sommar.
Valet stod mellan Best Western där jag redan har en massa poäng och Nordic Choice.
Kul att testa en ny kedja kan jag tycka dessutom =)
 

M.K

Medlem
God morgon vänner!

Jag kan rapportera att kampanjen fungerar med fina inkomna 3x poäng för första natten. Bra veta efter strulet den första dagen med bokningar. Jag bokade givetvis om kommande nätter den nionde juni. :D

8A989747-82CC-4FCD-B7FD-C803B8A9C531.jpeg
 
Last edited:

Reymond

Medlem
Passade också på att boka lite under kampanjen. Dock gjorde jag en jätte miss med en bokning för i natt som bokade utan avbokning tydligen och har inte möjlighet att fara dit för har hamnat på ett annat ärende i andra delar av landet. Det är ju tråkigt att låta både pengar och ev. poäng brinna inne. Vad kan man göra? Kan jag skicka en bekant dit och spela mig? Eller vara ärlig och skicka en bekant dit i sitt namn och hoppas på kunna få poäng ändå? Eller förslag?
 
Det blev riktigt bra värde med denna kampanj på 10+ nätter med 3x poäng på paketet med 3-rätters middag "inkluderat". Nätterna betalar jag med presentkort som inhandlades med 20% rabatt (samt återbäring via Refunder på det).

Jag hade innan nyår bokat ett gäng nätter till 3x poäng, men dessa var ofta dyrare än vad man kunde boka med middag nu inkluderat, så det blev att boka om och äta gott när man är och jobbar (samt några gånger privat).
 
Toppen