Senaste nytt

350 kr presentkort på Wolt för Amex Platinum och Elite

Hur funkar det med dessa koder, kan man beställa mat åt någon annan?
Själv bor jag utanför alla såna här tjänsters leveransområden så jag har aldrig brytt mig om att kolla hur de fungerar i praktiken, men har en svärmor som bor inom. Kan jag beställa mat åt henne utan att jag finns där?
Du kan beställa till vilken adress du vill, så det funkar bra.

Positivt att AmEx gör denna typ av initiativ. Värdet på kortet är avsevärt mindre än normalt när man inte kan resa men nu har man på kort tid fått 2x350 SEK att äta för och kan därmed göra lite extra för att också stötta lokala krogar. Uppskattas!

• Gilla
Reactions: M.K
Vore det inte bättre att de gav 100kr i rabatt till tre gånger så många kunder? Känns nästan bisarrt att en kampanj blir fullbokad på 10 minuter. I och för sig nästan lika bisarrt att man får 30 minuter på sig att boka.

När det väl var ett erbjudande som går att nyttja i min stad, Sundsvall, så var jag för seg. :oops: Tog slut fort!

Vore det inte bättre att de gav 100kr i rabatt till tre gånger så många kunder? Känns nästan bisarrt att en kampanj blir fullbokad på 10 minuter. I och för sig nästan lika bisarrt att man får 30 minuter på sig att boka.
På tidigare kampanj så lyckades jag skriva upp mig flera timmar efter att folk här postat att det var fullbokat så verkar som det ibland öppnas upp för flera senare så kan ju vara värt att kolla senare också.

Tack Amex! (även om det inte går att utnyttja i Norrbotten).
Blir perfekt att överraska föräldrarna, som isolerar sig, med en middag.

Toppen