Tack Amex! Blev några goda burgare från Brödernas. Blev Farsan för min del och El Kiddo för sonen ;)
Samosaguas Medlem 18 April 2020 #61 Tack Amex! Blev några goda burgare från Brödernas. Blev Farsan för min del och El Kiddo för sonen
Herr Sjödin Medlem 18 April 2020 #62 Inte heller fått koden än, AmEx sa att jag skulle fått den igår när jag kontaktade dem på chatten.
MTheC Medlem 21 April 2020 #63 Tack till AmEx för fin kampanj. Blev middag från vad som ser ut som som samma ställe @Samosaguas Burgarna är väsentligt bättre än pizzan.
Tack till AmEx för fin kampanj. Blev middag från vad som ser ut som som samma ställe @Samosaguas Burgarna är väsentligt bättre än pizzan.
molntankar Medlem 22 April 2020 #67 Canadien skrev: Hann med denna gången! Klicka för att utvidga... Jag också! Jag fick lära mig, här i tråden, att man måste ha appen Experiences för att få tillgång till sånt här. Det hade jag tidigare missat. Så hatten av till den här tråden och de som informerat om detta!
Canadien skrev: Hann med denna gången! Klicka för att utvidga... Jag också! Jag fick lära mig, här i tråden, att man måste ha appen Experiences för att få tillgång till sånt här. Det hade jag tidigare missat. Så hatten av till den här tråden och de som informerat om detta!
B Brandforce Medlem 22 April 2020 #69 Hann med, tackar @JAONHA (fick ingen ping av oklar anledning, så hade garanterat missat det)!
J JohanGE Medlem 22 April 2020 #70 Nu vart jag också tillräckligt snabb. Fått bekräftelse men ingen kod ännu