Koden kommer på Mail, och kravet verkar vara att du ska betala med ett Amex för att den ska vara giltig. Du lägger in koden själv i Uber Eats.Märkte att jag inte lagt in amex elite kortnumret i Uber Eats så får se om jag kommer att få någon kod inlagd i appen. Gör inte mitt misstag![]()
Har för mig det är samma avtal som AMEX MR-poäng.Kan man växla karmapoäng till något annat? Typ EuroBonus eller kanske Hilton?
Finns det olika nivåer på karmakontot?
Bör väl fungera om man har lagt till sitt Amexkort i Wallet (Apple Pay)?Märkte att jag inte lagt in amex elite kortnumret i Uber Eats så får se om jag kommer att få någon kod inlagd i appen. Gör inte mitt misstag![]()
Verkar som att man måste lägga in sitt Amex i Uber Eats-appen för att rabatten ska aktiveras. För mig syns först rabatten när jag gjort det och valt att betala med Amex.Har alla fått sin kod än?
Bör väl fungera om man har lagt till sitt Amexkort i Wallet (Apple Pay)?
Verkar som att man måste lägga in sitt Amex i Uber Eats-appen för att rabatten ska aktiveras. För mig syns först rabatten när jag gjort det och valt att betala med Amex.
Har inte fått något på mailen trots instruktioner. Och jag la till mitt amex kort i Uber Eats igår några timmar efter att jag anmält mig. Kanske har de missat eller så har de råkat skicka för många bekräftelsemail till folk.
Att få koden skickat i ett mail har absolut ingenting med att göra om du har lagt in ditt amexkort i Uber Eats.
Att koden därefter ska fungera, det verkar dock kopplat till att kunden använder ett amexkort.