Senaste nytt

31 grader i mars - Conrad Bora Bora Nui med Hiltonpoäng

Jisses så läckert! :) Jag var nära att åka dit för två år sedan men det blev cook-öarna istället pga priset, nu ångrar jag mig :D.

Finns det canoe-breakfast på hotellet? Att personalen kommer med frukost till villan i en kanot samtidigt som en kvinna med bh av kokosskal spelar ukulele?;)

Jadå, det finns canoe-breakfast! Vi såg den förberedas ett par morgnar. Den levereras av en solbränd och deffad ung man som dessutom sköter poolen...

• Gilla
Reactions: Gus
Höll på att sätta ölen i fel strupe när jag läste priset för båten, har uppdaterat det nu.
Kul att de har lokal öl också, sånt ska alltid premieras.

Tack för rapporten, nu blir det ju svårt att välja om man ska sikta på Koh Samui, Bora Bora eller Maldiverna för mina poäng.

Stort tack för rättningen!

Den lokala ölen Hinano är en ypperlig strandlager och det finns också mängder av souvenirer med loggan. Finns även en ”amber”-variant som jag provade, skulle tro att marknadsandelen är 99-1 till lagerns fördel. Finns även Bud Light som var populär hos en utvald nationalitet.

Tillägg: Även jag fick likt många andrA med poängen. Det kom inga poäng på utgifterna under de fem bonusnätterna.

Det löste sig dock relativt enkelt efter kontakt med Hiltons Twitterkundtjänst, även baspoängen blev rätt.

Toppen