Senaste nytt

3000 bonuspoäng för att prova BookBeat via NCH

Doctor-X

Medlem
Som Nordic Choice Club-medlem tjänar du bonuspoäng när du använder BookBeat. För varje krona som du spenderar på din BookBeat-prenumeration tjänar du 1 bonuspoäng. Som ny BookBeat-användare får du dessutom 3 000 bonuspoäng i välkomstgåva!

Så här blir du medlem

Besök BookBeat via knappen nedan och registrera dig med kampanjkoden “nordicchoiceclub”.

Alla nya BookBeat-användare får en gratis provperiod på 40 dagar. Dina bonuspoäng kommer att läggas till på ditt konto i slutet av provperioden.

BookBeat - Nordic Choice Hotels

3000p är ju ändå en hel del poäng och som alltid med NCH så räknas poängen sannolikt mot LIFETIME och kvalificeringsperioden.

Jag får tydligen 3000 kronor i poäng enligt deras utskick till mig :rolleyes:

Screenshot_20220428-124844_Gmail.jpg

För att ta del av dina 3000 bonuspoäng måste du dock stanna kvar och betala i minst en månad efter provperioden.

Den meningen fanns inte imorse när erbjudandet publicerades och det motsäger helt vad som står i mailet som gick ut från NCH. Antar dock att det tyvärr är så att man måste vara kvar som kund. Dock är 99kr för 3000p, en bra deal 3,3öre/p - ffa om man använder poängen till vad jag brukar göra dvs en natt på Comfort Arlanda för 10.000p, där en natt ofta kostar 1200-1500kr (när det INTE är kampanj på Comfort för 599-699kr/natten) och då är poängen värda 12-15 öre/p.

Står ju tydligt i mailet:
Alla nya BookBeat-användare får en gratis provperiod på 40 dagar. Dina bonuspoäng kommer att läggas till på ditt konto i slutet av provperioden.

Toppen