Senaste nytt

3000 bonuspoäng för att prova BookBeat via NCH

Doctor-X

Medlem
Som Nordic Choice Club-medlem tjänar du bonuspoäng när du använder BookBeat. För varje krona som du spenderar på din BookBeat-prenumeration tjänar du 1 bonuspoäng. Som ny BookBeat-användare får du dessutom 3 000 bonuspoäng i välkomstgåva!

Så här blir du medlem

Besök BookBeat via knappen nedan och registrera dig med kampanjkoden “nordicchoiceclub”.

Alla nya BookBeat-användare får en gratis provperiod på 40 dagar. Dina bonuspoäng kommer att läggas till på ditt konto i slutet av provperioden.

BookBeat - Nordic Choice Hotels


3000p är ju ändå en hel del poäng och som alltid med NCH så räknas poängen sannolikt mot LIFETIME och kvalificeringsperioden.
 

MrRob

Medlem
Jag får tydligen 3000 kronor i poäng enligt deras utskick till mig :rolleyes:

Screenshot_20220428-124844_Gmail.jpg
 

Doctor-X

Medlem
För att ta del av dina 3000 bonuspoäng måste du dock stanna kvar och betala i minst en månad efter provperioden.

Den meningen fanns inte imorse när erbjudandet publicerades och det motsäger helt vad som står i mailet som gick ut från NCH. Antar dock att det tyvärr är så att man måste vara kvar som kund. Dock är 99kr för 3000p, en bra deal 3,3öre/p - ffa om man använder poängen till vad jag brukar göra dvs en natt på Comfort Arlanda för 10.000p, där en natt ofta kostar 1200-1500kr (när det INTE är kampanj på Comfort för 599-699kr/natten) och då är poängen värda 12-15 öre/p.

Står ju tydligt i mailet:
Alla nya BookBeat-användare får en gratis provperiod på 40 dagar. Dina bonuspoäng kommer att läggas till på ditt konto i slutet av provperioden.
 
Toppen