Senaste nytt

29375 poäng på 14 dagar - tips?

Det finns ju många alternativ men jag har så himla ont om tid. Jag fick veta att jag måste vara i Oslo två dagar nästa vecka (med övernattning) och sen Göteborg på helgen, svårt att klämma in något som ger tillräckligt många poäng...

År inte företagets policy att flyga, ARN-GOT-CPH-HEL-OSL t/r i plus alt ARN-HEL-CPH-OSL-GOT... Sen är det i stort sätt klart :)

År inte företagets policy att flyga, ARN-GOT-CPH-HEL-OSL t/r i plus alt ARN-HEL-CPH-OSL-GOT... Sen är det i stort sätt klart :)

Haha, det hade varit något. Men mitt schema är av typen "möte 10:00 i Stockholm City, 12:35 ARN-OSL, 14:15 möte i Oslo". Och på vägen tillbaka ska man försöka lägga så mycket tid som möjligt på kontoret men hinna till dagishämtningen 16:00...

Iofs kanske man skulle hinna med en vändande OSL-NYC om den går runt 19:00 och man hinner tillbaka till kontoret 09:00 ;)

Ser ändå mer görlig ut än konstaterandet i botten av min M&M mileage account... ;)
"To achieve the HON Circle status, you will need to earn 572895 additional HON Circle miles between 01.01.2012 and 31.12.2013."

Toppen