Senaste nytt

25% rabatt på SAS Eurobonus-resor till vissa europeiska städer t o m 03-JUL-2023

POÄNGRABATT PÅ BONUSRESOR
Låt dina poäng ta dig på nästa resa! Nu får du 25% poängrabatt på utvalda destinationer.

Det enklaste sättet att få ett fantastiskt erbjudande på en semester är att få rabatt på en bonusresa. Och barn i åldrarna 2–11 år får 50 % rabatt på poängpriset. Om du är en EuroBonus Silver-, Guld- eller Diamant-medlem får du dessutom EuroBonus-förmåner på bonusresor med SAS, även om du reser i SAS Go. Du kommer att se poängrabatterna när du loggar in på ditt EuroBonus-konto.

Boka: 27 juni – 3 juli 2023

Reseperiod: 1 september – 30 november 2023

Från: Sverige

Till: Manchester, London, Bryssel, Paris, Milan, Amsterdam, Düsseldorf, Berlin, Dublin, Aberdeen, Gdansk, Warszawa, Hannover

Poängrabatt: 25% i SAS Go Bonus och SAS Plus Bonus

 
Innan pandemin var det ju ofta 50% poängrabattskampanjer och att det inte var någon avgift för avbokning heller. Så 25% med avbokningsavgift känns inte så lockande tyvärr.
 

AtleFlyg

Medlem
Har tre bokningar till AMS... Kan få tillbaka 15k poäng men det kostar mig 750... Innan ombokningsavgiften hade det varit självklart att boka om men nu tvekar jag. Så jag tror att denna av-/ombokningavgift är rätt vettig och bra för SAS. Även om den inte är det för mig...
 
Toppen