Senaste nytt

24 poäng / Skr!! Bättre miles/Skr än US Airways 100% bonus SISTA DAGEN IDAG!!!

idag (30/9) är förmodligen sista dagen för Inkclub,s fantastiska erbjudande om dubbla poäng vid varje köp.
US AirWays ger ett värde på sina 100% bonuskampanjer på ca 10 miles/poäng per spenderad Skr.

Dock räcker US-poängen längre.
Men det som stör mig mest är jag trots flertalet köp via SAS portal hos tre olika butiker hittils inte fått en enda poäng (ska visas på webportalen inom 6-7 dagar). Och innan det gått 60 dagar vägrar SAS att lyfta ett finger för att undersöka var poängen tagit vägen. :-(

Med det sagt så har jag fått ett väldigt bra intryck av InkClub. Väldigt snabba leveranser! Hoppas nu bara att poängen trillar in...

Ja som jag trodde så tog erbjudandet om dubbla poäng slut när oktober började. Nu får man bara 450 poäng/köp vilket ju i sig är ett bättre erbjudande än US Airways 100% bonuserbjudande / Skr.

Hej! VIKTIG UPPDATERING!!!!!
Denna "tilläggsinformation" har uppenbarat sig på SAS Web Shopping site, som har med IncClub att göra.

450 poäng per köp
För att få poäng hos InkClub måste du betala dina ordrar med kort (ej faktura) och handla för minst 100 kr.

Det kan vara bra att känna till, eftersom detta inte gällde förut!! (Undra varför de har ändrat på villkoren :))

Toppen