God Jul på er alla! Thai fru julpyntade här hemma.
lillemannen Medlem 24 December 2024 #11 God Jul på er alla! Thai fru julpyntade här hemma. Last edited: 24 December 2024
FilipJ Medlem 24 December 2024 #12 God jul och gott nytt alla! En särskild hälsning till @Robert flysas som för vår räkning år efter år roddar med lotter och pins för Julflyet.
God jul och gott nytt alla! En särskild hälsning till @Robert flysas som för vår räkning år efter år roddar med lotter och pins för Julflyet.
Doctor-X Medlem 25 December 2024 #15 God jul! Tack för ännu ett trevligt BC-år! Hoppas vi ses fler gånger under 2025! Spännande svensk off-label sill jag lyckades få tag på här i Kanada! Attachments IMG_6634.jpeg 334,4 KB · Visningar: 49
God jul! Tack för ännu ett trevligt BC-år! Hoppas vi ses fler gånger under 2025! Spännande svensk off-label sill jag lyckades få tag på här i Kanada!
igelkotten Medlem 25 December 2024 #16 Doctor-X skrev: God jul! Tack för ännu ett trevligt BC-år! Hoppas vi ses fler gånger under 2025! Visa bifogad bild 161068Visa bifogad bild 161070 Spännande svensk off-label sill jag lyckades få tag på här i Kanada! Klicka för att utvidga... Sillen är nog ett bättre substitut för svensk ansjovis (dvs skarpsill) än det som utanför Sverige benämns ”anchovies”
Doctor-X skrev: God jul! Tack för ännu ett trevligt BC-år! Hoppas vi ses fler gånger under 2025! Visa bifogad bild 161068Visa bifogad bild 161070 Spännande svensk off-label sill jag lyckades få tag på här i Kanada! Klicka för att utvidga... Sillen är nog ett bättre substitut för svensk ansjovis (dvs skarpsill) än det som utanför Sverige benämns ”anchovies”
amerikatt Medlem 25 December 2024 #17 2025 ska bli året då jag träffar en massa andra flygnördar på valfri BC-träff!
A Anna Heijbel Medlem 28 December 2024 #18 GOTT NYTT ÅR! Tack för all hjälp under året från er reseproffs. Ovärderligt!