Senaste nytt

2015 Mystery Trip – Gæt og følg med!

Nu gik det op for mig at jeg ikke fik afsluttet - og det er jo snart en uge siden jeg kom hjem!

SAS Plus fra Paris var ikke ligefrem nogen fantastisk oplevelse... Desværre var de andre alternativer uforholdsmæssigt dyre og 505DKK + 29€ er vel også et godt køb for en Plusbillet.

Boarding var "Prioboarding a-la SAS" dvs fra række 26 og bagud... Godt man har spidse albuer - man er vel dansk ;)

ImageUploadedByTapatalk1423508776.278647.jpg

Thai maskine i det fjerne

ImageUploadedByTapatalk1423508880.320703.jpg

ImageUploadedByTapatalk1423508890.788658.jpg

Måltidet var det værste jeg nogensinde har fået. Tør kylling og uspiselig linsesalat. Skønt med to små stykker syltet blomkål.

To mundfulde før de fik æsken igen, purseren virkede noget undrende men spurgte ikke nærmere ind til det...

Nu skal man ikke kun skrive noget skidt uden at komme med noget positivt.

Servicen var ganske udemærket og jeg blev spurgt hele 2(!) gange om jeg havde lyst til at få noget. Fik et stykke chokolade som var okay

Bagagen i CPH var ikke noget jeg havde store forventninger til, slet ikke da jeg så at den skulle leveres på samme bånd som Emirates... Overraskende nok kom den efter kun 20 minutter og min kuffert med priotag var blandt de første

Tak til alle der har fulgt med, jeg vil forsøge at skrive et indlæg med mine tanker og en sammenligning af de forskellige flyvninger. Jeg tænker det måske kan være interessant :)

Last edited:
Toppen