Senaste nytt

20% extra vid köp av SAS presentkort - köp senast 5e juni 2025

Max två per bokning
Kan intyga att det är max 2 presentkort per person som gäller.

Blev varse om detta när jag ringde in och bokade en solo bokning som gick på cirka 20K. Ville applicera 4 st. 6000 kr. presentkort och trodde att det gick bra så länge man ringde och beställde. Fick reda på att det hade gått bra om vi hade varit 2 resenärer i bokningen. Så därav kunde jag endast använda 2 vouchers denna gång :(

Bra tips angående presentkort i DKK dock :)

Vet någon vad anledningen är att presentkorten gäller först efter 48 h? Är det exakt den tiden som ska passera eller kan de börja gälla tidigare? Vore synd att missa möjligheten att betala med presentkort i pågående kampanjer...

Vet någon vad anledningen är att presentkorten gäller först efter 48 h? Är det exakt den tiden som ska passera eller kan de börja gälla tidigare? Vore synd att missa möjligheten att betala med presentkort i pågående kampanjer...
Penningtvätt och andra brott antar jag

Det går väl inte att ringa in och boka/betala f&f kampanj med presentkort? Tänker om man vill utnyttja fler än två presentkort (flera personer i bokningen).

Jag tror inte det går att boka F&F på telefon. Rätta mig gärna om jag har fel. https://www.businessclass.com/forum/threads/friends-and-family-3-9-june-2025.107010/post-1126607
Och hjälper inte om det har ändrats sedan du gjorde din telebokning dvs det går inte att avända mer än två även om man ringer:

1749052109080.png

Får 50 bonuspoäng per 100kr även på dessa eller är det bara inifrån EB-shopen (Där inne står det inget om 20% extra)?

Toppen