Senaste nytt

20% extra vid köp av SAS presentkort - köp senast 5e juni 2025

Villkoren säger bara 2, så vet inte om man ska räkna med det?
Undrar om detta är något nytt? På annat ställe står det att man kan använda fler än två genom att ringa dem: https://www.flysas.com/en/help-and-...chers/how-many-vouchers-can-i-use-as-payment/
Nehepp. Jag använde hur som haver 4 samtidigt i april i år för att betala en bokning (på telefon). Har du fått annat besked mer nyligen?

Någon mer än jag som har problem att betala med presentkort? Jag får aldrig upp presentkort som möjligt betalmedel vid betalning.

Är det så att betalmedel med presentkort har blivit överbelastat eller har Sas tillfälligt tagit bort detta betalmedel för att undvika att kunder ska nyttja det för att betala en bokning de ändå hade tänkt göra?

Någon mer än jag som har problem att betala med presentkort? Jag får aldrig upp presentkort som möjligt betalmedel vid betalning.

Är det så att betalmedel med presentkort har blivit överbelastat eller har Sas tillfälligt tagit bort detta betalmedel för att undvika att kunder ska nyttja det för att betala en bokning de ändå hade tänkt göra?
Jag får upp alternativet. Vad är det för typ av resa du försöker betala för? Jag har för mig att det inte fungerar för att betala skatterna för en bonusresa.

Jag får upp alternativet. Vad är det för typ av resa du försöker betala för? Jag har för mig att det inte fungerar för att betala skatterna för en bonusresa.
Korrekt. Presentkort funkar bara för nybeställning av revenueresa. Man kan inte betala award eller tillägg i efterhand till en resa med presentkort.

Toppen