Senaste nytt

20.000 inlägg senare, en reflektion...

Tack för intressanta tillbakablickar med länkar till gamla resor. Din "galna sommarresa till Barcelona" var speciellt rolig att läsa :) Jag är där du var i början, läser era reserapporter och drömmer mig bort. Var även med på Workshop Nybörjare Stockholm 22 Februari 2020 där bland annat du @palmen, @Andreas Ekman och @NotRyan delade med er av er kunskap. Stort tack till er för workshopen och till er alla som bidrar till detta fina forum.

Just antalet inlägg en medlem skriver säger bara en del om medlemmen.
Om en medlem producerar få inlägg men samtidigt konstruktiva och hjälpsamma inlägg är det såklart mer värt än massproduktion.

Om en medlem kombinerar ovannämnda, dvs producerar hjälpsamma och konstruktiva inlägg, dessutom över tid så att man passerar 20k inlägg.. Då är det bara för övriga medlemmar att tacka och buga för att hen finns i forumet. Med andra ord, hatten av, Palmen. Vi andra är glada att du orkar bidra, i synnerhet vi som är helt nybörjare här!
Tack!

Kul sammanfattning kring vad som hänt tack vare det här forumet.

Denna post i tråden kring reflexvästarna är ändå den starkaste debuten jag någonsin sett på ett forum:

https://www.businessclass.se/forum/...-poäng-för-5000kr-inkl-100-reflexvästar.1283/

Första inlägget, here we go!

OT
Jag samlade ihop drygt 100' poäng på att stödja Bröstcancerfonden genom Mammashop eller vad affären nu hette. Man fick i början 775 poäng vid valfritt köp, varpå jag hittade någon slags lock för barnmatsburkar i rosa färg för 1 krona. Frakten trollade man bort genom att välja "Hämta ut paketet i vår butik". Någonstans efter 130 beställningar tröttnade jag och återgick till mina studier. 105'400 poäng inkasserades efter drygt 2 månader.

Produkterna? En supervänlig dam ringde efter någon dag och berättade att hon hade insett att jag måste ha valt "fel" leveransalternativ eftersom jag inte bodde i orten där butiken fanns, så hon frågade om jag skulle misstycka om hon skickade produkterna till mig istället.

:D

105' poäng för ~130sek måste vara BC-rekord?!

Toppen