Senaste nytt

2 for 1 voucher går ut om 4 dagar

Hej,

Finns säkert ett inlägg för detta men hitta inget.

Jag har en 2 for 1 voucher(Amex) som går ut 31/3 och försöker hitta en bra resa under Juli månad eller Oktober. Jag och frugan ska åka med vår dotter som är just nu 3 månader.
Jag försöker hitta resor med SAS eurobonus tjänsten men hittar inte bra resor, hur brukar ni leta resor? Och vad rekommenderar ni för resmål ?

Följ denna mall så kommer du säkert få hjälp (länkade tråden är pinned på toppen av denna forumdel). Din trådstart är extremt informationsfattig just nu (utgångsort, poängsaldo, osv, samt att vi såklart inte vet vad ni föredrar för resmål).

Hej,

Jag har en 2 for 1 voucher(Amex) som går ut 31/3 och försöker hitta en bra resa under Juli månad eller Oktober. Jag och frugan ska åka med vår dotter som är just nu 3 månader.
Jag försöker hitta resor med SAS eurobonus tjänsten men hittar inte bra resor, hur brukar ni leta resor? Och vad rekommenderar ni för resmål ?
Med fyra dagar kvar ÖVER en helg dessutom är mitt råd att få upp din tråd här så snart som möjligt (idag) så att du kan söka och kanske ev boka imorgon… Annars är det typ måndag och med tanke på hur långa väntetider det varit senaste veckorna hos SAS telefontjänst så är det inte mycket att vänta på.

Hej,

Vad är en bra resa? Visby och Gotland är ju alltid trevligt, bonusplatser finns i både juli och oktober (sen är kanske värdet av att bränna en kupong på den resan tveksamt).

Toppen