Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Crille81

Medlem
Jag har nu anslutit mitt AmEx till Preem och fått ett sms om att allt är aktiverat och klart.

Jag tankade 2015-02-02 och kollar jag mina sidor på AmEx så är "köpet" registrerat där och det står antal
poäng jag kommer få precis som vanligt!

Var ser jag mina Preem poäng? Kommer de direkt in på mitt EB konto eller hur funkar det?

Tack på förhand!
 
image.jpg
 

BAS

Medlem
Brukar få poängen inom en vecka, men jag hade en tankning i september där jag inte fick några poäng. Orkade inte bry mig då det hanlar om så lite, men plötsligt händer det! I förrgår poppade dessa 84p upp. Mer än 4 månader senare.

Fattar faktiskt inte hur det kan fungera så här, har fått poäng för tankningar både för och efter.
 

ekf

Medlem
Jag upplever att jag fick poängen inom några dagar tidigare, när jag drog mitt EB-kort separat. Efter att jag reggat mitt Amex hos Preem så verkar det snarare har gått över till månadsvis kreditering. Vet inte om det är en tillfällighet eller om fler upplever det likadant?
 

SFC

Medlem
Jag upplever att jag fick poängen inom några dagar tidigare, när jag drog mitt EB-kort separat. Efter att jag reggat mitt Amex hos Preem så verkar det snarare har gått över till månadsvis kreditering. Vet inte om det är en tillfällighet eller om fler upplever det likadant?

Jag har exakt samma erfarenhet. Poängen kommer in som dom ska, men numera tar det mycket längre tid.
 
För mig har det gått snabbare att få in poängen om jag först drar mitt vanliga medlemskort innan jag använder amexet. Nu har jag inte tankat så vansinnigt många gånger att det går att utesluta slumpen, men jag brukar få in poängen tidigast dagen och senast en vecka efter då. Någon mer som har samma erfarenhet?
 

Crille81

Medlem
Snart 3 veckor sen jag tankade utan att ha fått några poäng. Kommer de vid månadsskiftet precis som AmEx och MasterCard kanske?
 
Toppen