Senaste nytt

2-4-1 Singapore med bäst business class

Tack för all hjälp!
Bokade följande:
ARN - BKK (TG Business) bokar separata biljetter till/från Borneo
SIN > BKK (SQ business) BKK > ARN (TG Business)

SQ släpper tydligen inga business biljetter från/till europa...
Tack för tipset om platserna @Dr. Miles bokade dem båda riktningarna.

Rolig incident: Man får ju tydligen inte ändra namn! Då jag förlovade mig nyss och vi flyger i mars och vi pratar om att gifta oss snart, så satte jag mitt efternamn på min blivande fru, så nu måste vi gifta oss innan =)

Rolig incident: Man får ju tydligen inte ändra namn! Då jag förlovade mig nyss och vi flyger i mars och vi pratar om att gifta oss snart, så satte jag mitt efternamn på min blivande fru, så nu måste vi gifta oss innan =)
Se till att ni gifter er i god tid innan resan då, så hon hinner byta namn och skaffa nytt pass innan. Annars får ni problem.

Tack alla för hjälpen, bokade enligt dina instruktioner @Dr. Miles men nu har det blivit så illa att SMILE (thai air) har lagt ner sin rutt till Kota Kinabalu!!
Är det läge att boka nåt annat då? Jag har ju resan till bankok, men nu måste jag ju till singapore eller kuala lumpur för att byta till kota kinabalu...

Detta är inte helt sant, det går att hitta till Istanbul och innan de byter till 777-300ER till Köpenhamn går det även dit. Men generellt är det väldigt svårt att hitta business award till Europa med Singapore Airlines.

precis.. enda destinationen där det iaf regelbundet kommer upp SQ mellan Europa och Asien är Istanbul..

Tack alla för hjälpen, bokade enligt dina instruktioner @Dr. Miles men nu har det blivit så illa att SMILE (thai air) har lagt ner sin rutt till Kota Kinabalu!!
Är det läge att boka nåt annat då? Jag har ju resan till bankok, men nu måste jag ju till singapore eller kuala lumpur för att byta till kota kinabalu...

Vi flög mer Air Asia mellan KUL-Kota Kinabalu och samma till Singapore. Mkt bra low cost för 2 timmar flygning, macka med vatten ingick ;)
Men kostade bara 500-600 sek per person för en enkel

Toppen