Senaste nytt

18 timmar i Bangkok, vad göra?

Kan tillägga att för alla längre transfers så är Novotel vid flygplatsen ett bra alternativ. För mig är det en vinnare framöver. Åka in till stan kräver lite energi (tid) och ge mig begränsat tillbaka.

Jag kan höra med Hooters om de kommer ihåg Mr. Ante med en nota på runt 30-35K Baht för några månader sedan. :D
Jag ska ta ett nattligt stopp på Soi 10, c:a 500 sek eller 1950 Baht för club-rum med grön altan på Galleria 10 så det är ju nästan krypavstånd till Hooters. :cool:

Jag kan höra med Hooters om de kommer ihåg Mr. Ante med en nota på runt 30-35K Baht för några månader sedan. :D
Jag ska ta ett nattligt stopp på Soi 10, c:a 500 sek eller 1950 Baht för club-rum med grön altan på Galleria 10 så det är ju nästan krypavstånd till Hooters. :cool:

Jag bör ha några liter med sprit bakom baren som är mina.
Ta för dig

Hahaha!!! Och med en sådan nota och ansenliga mängder sprit så skulle jag inte bli förvånad över att få se ett par intressanta och hysteriskt roliga foton, likt de från Hangover 2, tagna från aftonen. o_O

Nja, jag hade inte tid att dricka så mycket.
Gick dit och åt vid 17:00 och taxi till flyget vid 20:30 eller 21:00....skulle jag tro.
Kan tänkas att personalen haft firmafest. Hahahah

Tag Skytrain indtil du når næstsidste eller andensidste station. Gå ned til kanalen, tag en kanalbåd videre ud til Nam Praya floden. Derfra tager du flodbåden op og ned 1-2 gange og står af hvor du kom på. Bedste måde at se Bangkok på. Og mindre end 100 THB totalt fra og til lufthavnen.

Nja, jag hade inte tid att dricka så mycket.
Gick dit och åt vid 17:00 och taxi till flyget vid 20:30 eller 21:00....skulle jag tro.
Kan tänkas att personalen haft firmafest. Hahahah
Jag måste säga att jag blir inte klok på om du var spenderglad eller blev skimmad här? Eller hamnar kostnaden på "saker på fyllan"-kontot?

Toppen