Senaste nytt

1500 Eurobonuspoäng gratis

Årets flopp.. Har varken fått några poäng på det kontot som jag körde flera gånger på eller det som gjorde på det ärliga sättet - en gång...

Hej!

Hmmm, konstigt. Jag gjorde denna för en vecka sedan, en gång - nu står det att jag gjort den om jag går in med mitt EBG-nummer, men jag har inte fått några poäng....

Mvh
/NotRyan

Drog iväg ett mail och frågade om det gick att fixa. Återkommer vid svar.
Edit: Var tydligen tvungen att ringa. Återkommer

Last edited:
körde detta för mig och frun. testade EBB,EBS, EBG och EBP och det fungerade fint.

dock fick jag bara 1500 poäng insatt (uppdelad i 8 olika poster) och frun fick det dubbla, 3000p insatt. Testade för sonen också, men det gick inte alls..fick ett felmeddelande...det hela är jättekontigt men vi är glada över de 4500 extra poäng vi har fått tillsammans.

Hej!

Nu har jag först gjort det med mitt korrekta nr. EBG057xxx021, inga poäng som jag skrev tidigare. Och sedan med EBP057xxx021, inga poäng. Jag gjorde om det eftersom jag tänkte om det gick fel i överföringen först...

Någon som har en ide vad jag kan göra?

Mvh
/NotRyan

Hej!

Nu har jag först gjort det med mitt korrekta nr. EBG057xxx021, inga poäng som jag skrev tidigare. Och sedan med EBP057xxx021, inga poäng. Jag gjorde om det eftersom jag tänkte om det gick fel i överföringen först...

Någon som har en ide vad jag kan göra?

Mvh
/NotRyan
Har du kollat i historiken, jag tror de reggar sig i listan som om de kom in i slutet på maj...

Toppen