Senaste nytt

1500 Eurobonuspoäng gratis

henrik l

Medlem
Återigen har vi visat hur lysande BC.se är. Tillsammans med detta tipset och Ubbe's tips igår kommer jag att kunna säkra en familjeresa till LYR igen, utan att behöva nalla på mina Club Carlson poäng:D
 

Luchtii

Medlem
Har precis provat, och ca 2 min efteråt har mitt konto uppdaterats: "tillgängliga poäng" har uppdaterats med 1500, dock inte poängsaldot ;-)
Och jag ser inget under aktiviteter heller.

Om du testar att logga ut och in igen så ska nog även poängsaldot ha uppdaterats.
 

Luchtii

Medlem
Återigen har vi visat hur lysande BC.se är. Tillsammans med detta tipset och Ubbe's tips igår kommer jag att kunna säkra en familjeresa till LYR igen, utan att behöva nalla på mina Club Carlson poäng:D

Du vet att dom höjt priserna för bonusresa till LYR va? Billigaste resan kostar nu 20.000 tur och retur.
 

Roger J

Medlem
Nu har jag fått poängen, Det kom i poster om 200 poäng.
Dock har alla mina flygningar (någonsin, tusentals) försvunnit. Ser bara hotell, kreditkort etc i listan. Saldot är korrekt dock.
 

Kricka

Medlem
Bra tips ! Poängen ramlar in direkt även om man undrar hur de kan bli daterade till den
24:e maj när man genomför "övningen" idag 17/7 ?!
 

Mikael

Medlem
Har precis provat, och ca 2 min efteråt har mitt konto uppdaterats: "tillgängliga poäng" har uppdaterats med 1500, dock inte poängsaldot ;-)
Och jag ser inget under aktiviteter heller.

Rättelse: jag ser det under aktiviteter 24/5. Och poängsaldot ser bra ut efter att ha loggat ut och in igen.
 
Last edited:
Toppen