Senaste nytt

1500 Eurobonuspoäng gratis

Soft, +1500 EB

Två fel noterades i deras quizar...

En fråga hur man kan tjäna poäng - Var kan du tjäna Eurobonuspoäng så var det bla på restaurang och hos frisören.. vilket du ju kan om du har ett kreditkort kopplat till EB (även om dom kombokorten kommer i en senare quiz) om man skall vara petig :D Rätt svar för denna fråga var ju endast i SAS Webshop..

Sista frågan - vilka kreditkort kan man kombinera med Eurobonus.. både fråga 2 och 3 var väl samma om jag minns fel med skillnaden at fråga 2 hade ett skönt stavfel i "Diners Privat Kot" :D

Soft, +1500 EB

Två fel noterades i deras quizar...

En fråga hur man kan tjäna poäng - Var kan du tjäna Eurobonuspoäng så var det bla på restaurang och hos frisören.. vilket du ju kan om du har ett kreditkort kopplat till EB (även om dom kombokorten kommer i en senare quiz) om man skall vara petig :D Rätt svar för denna fråga var ju endast i SAS Webshop..

Sista frågan - vilka kreditkort kan man kombinera med Eurobonus.. både fråga 2 och 3 var väl samma om jag minns fel med skillnaden at fråga 2 hade ett skönt stavfel i "Diners Privat Kot" :D

Hur många nivåer av EB? :) 2/3/8

4st antog jag... även fast den kanske inte är helt officiell så finns den...

enkla points 45sec

Tack för tipset, lättaste 1500p jag tjänat in med EB. Fick dock två fel på quizzet, skäms lite. Hoppas inte mitt medlemskap på BC dras in.

Fungerar det fortfarande för någon? Jag får felmeddelande: "Error: Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY' "

Toppen