1110 p för 1 kr - prenumeration DN

Jag har några frågor som det kanske är fler som söker ett svar på:

1. Nån som faktiskt fått dessa poäng? Eller syns de bara som "inkommande"?

2. Nån som betalat 1 kr och kan bekräfta att det är allt som krävs?

3. Nån som skaffat mer än en prenumeration?

Själv har jag skaffat en prenumeration. Jag såg att poängen var på ingång, och sade därefter upp prenumerationen. Den kommer att löpa tills den första månaden är slut. Så det verkar som att jag inte kommer att behöva betala mer än en krona, men det är inget jag kan bekräfta.

Man vet aldrig om man får några poäng från EB-online shopping. För mig försvann för ett par veckor sedan 5-6 poster om totalt 3k poäng från listan, men inget har kommit in på kontot...

Man får tydligen ingen faktura på en gång. Ringde DNs kundtjänst och de säger att 1 kr kommer att läggas på summan när den övergår till permanent prenumeration efter 1 månad. Och förlänger man inte, ja då bjussar de på den där kronan.

Matore skrev:Man får tydligen ingen faktura på en gång. Ringde DNs kundtjänst och de säger att 1 kr kommer att läggas på summan när den övergår till permanent prenumeration efter 1 månad. Och förlänger man inte, ja då bjussar de på den där kronan.Klicka för att utvidga...
Och frågan är då om man har gjort ett "köp". Kan man inte kräva en faktura så man sedan kan visa att man betalat 1kr?

Det går att säga upp abonnemanget med ett par klick direkt på hemsidan nu. Alltså behov att varken ringa eller skriva brev. En förbättring. Dock har jag inte fått några poäng som inkommande heller.

Moco skrev:Det går att säga upp abonnemanget med ett par klick direkt på hemsidan nu. Alltså behov att varken ringa eller skriva brev. En förbättring. Dock har jag inte fått några poäng som inkommande heller.Klicka för att utvidga...

Var kan man säga upp abonnemanget?

TravelARN skrev:Var kan man säga upp abonnemanget?Klicka för att utvidga...

Så här står det, jag hittar dock inte den möjligheten med mobilen. Kanske fungerar på dator.

Vad tråkigt att du vill säga upp din prenumeration! Av säkerhetsskäl behöver du logga in på "Mitt konto" för att göra det. När du har loggat in väljer du ”Mina prenumerationer” i vänsterkolumnen och ”Ändra” bredvid den prenumeration du avser göra förändringar i. Det går annars jättebra att ringa till oss för att säga upp din prenumeration: 08-738 26 00, knappval 5.

Tack för hjälpen, Canadien!

Problemet är att när jag loggar in och klickar på knappen Mina prenumerationer så står det "Inga prenumerationer". Är det någon som haft liknande?

Jag får psykbryt på den j-a SAS shoppingsajten! Är den gjord bara för att skapa problem!?

Fastän jag har varit inloggad så har det ena köpet inte registrerats. Och ingen logg på att jag ens varit inloggad.

Har skrivit och klagat.

Vad säger ni - brukar SAS ordna upp i sånt här?

Matore skrev:Jag får psykbryt på den j-a SAS shoppingsajten! Är den gjord bara för att skapa problem!?Fastän jag har varit inloggad så har det ena köpet inte registrerats. Och ingen logg på att jag ens varit inloggad.Har skrivit och klagat.Vad säger ni - brukar SAS ordna upp i sånt här?Klicka för att utvidga...

Menar du att poängen inte ligger som kommande? Tog mig över 1 dygn innan dom visade sig för mig.

Matore skrev:Jag får psykbryt på den j-a SAS shoppingsajten! Är den gjord bara för att skapa problem!?Fastän jag har varit inloggad så har det ena köpet inte registrerats. Och ingen logg på att jag ens varit inloggad.Har skrivit och klagat.Vad säger ni - brukar SAS ordna upp i sånt här?Klicka för att utvidga...
Jag har samma problem. Är övertygad om att portal-jä-len enbart är skapad för att driva oss till vansinne. Det enda butik som funkar för mig är cdon.se. I princip alla andra butiker strular....

Verkar vara en avslutad kampanj nu även fast den finns kvar i portalen. Det är iallafall beskedet man får på DN's sida

Har någon fått en faktura eller lyckats betala 1kr? JAg har svårt att se att poängen skulle överföras om man inte betalar något?

freppa87 skrev:Har någon fått en faktura eller lyckats betala 1kr? JAg har svårt att se att poängen skulle överföras om man inte betalar något?Klicka för att utvidga...
Det har inte dragits 1 kr för mig, förra gången fick jag dock 554p utan att betala 1 kr så jag tror inte att det finns en sådan koppling. Jag gissar att poängen betalas ut från shopen då de fått betalt (för poängen) i sin tur. Det är nog förklaringen till varför det dröjer så länge från vissa företag.

Back